Kedves Negyediksesek!
Maradunk még a háromdimenziós világban. Oldjátok meg a diákon található feladatokat!
Jó munkát kívánok!
Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. március 24., kedd
Matematika 3.osztály
Sziasztok Harmadikosok!
Most 2*45 percben fogtok gyakorolni és új ismeretet tanulni.
Ismételjétek a szorzótáblákat és gyakoroljátok az írásbeli szorzást!
Most 2*45 percben fogtok gyakorolni és új ismeretet tanulni.
Ismételjétek a szorzótáblákat és gyakoroljátok az írásbeli szorzást!
3Mártély
Óra címe:rátekintett és megbocsâtott. 03.22.
Jézus azért jött,hogy bűneinek megbocsátva megmentésén bennünket,és új életet nyerjünk.
Ő azt szeretné,hogy mindenki a Mennyországba jusson,de ehhez úgy kell élnünk,ahogy Ő megmondta nekünk.
Hallgassatok meg egy szép éneket!Yutub:Jézus szíve megbocsát.
Legyetek jók,imádkoztak együtt szüleitekkel!
Óra címe:rátekintett és megbocsâtott. 03.22.
Jézus azért jött,hogy bűneinek megbocsátva megmentésén bennünket,és új életet nyerjünk.
Ő azt szeretné,hogy mindenki a Mennyországba jusson,de ehhez úgy kell élnünk,ahogy Ő megmondta nekünk.
Hallgassatok meg egy szép éneket!Yutub:Jézus szíve megbocsát.
Legyetek jók,imádkoztak együtt szüleitekkel!
Lázár feltámasztása.
Mártély2.
Lázár feltámasztása.
Egyszer Jézus egyik barátja ,Lázár megbetegedett és meghalt.
Jézus elment a sírból ahová temették.
Nagyon megesett rajta a szíve.
Sokan voltak ott,köztük Lázár testvérek.
Jézus feltekintett az égre,és így szólt:"Lázár nőni ki!"
Lázár már négy napja volt a sírban,és az emberek nagy ámulatára kijött a sírból!
Mindenki dicsőítette Istent!
Hittek Jézusnak,hogy Ő a Messiás,az élő Isten Fia.
Jézus mondta:"Aki hisz bennem,még ha meghal is élni fog"
Oldjátok meg a feladatokat,ha kell kérjetek segítséget!
Legyetek jók,és maradjatok otthon!
Imádkozzatok aszüleitekkel együtt!
Lázár feltámasztása.
Egyszer Jézus egyik barátja ,Lázár megbetegedett és meghalt.
Jézus elment a sírból ahová temették.
Nagyon megesett rajta a szíve.
Sokan voltak ott,köztük Lázár testvérek.
Jézus feltekintett az égre,és így szólt:"Lázár nőni ki!"
Lázár már négy napja volt a sírban,és az emberek nagy ámulatára kijött a sírból!
Mindenki dicsőítette Istent!
Hittek Jézusnak,hogy Ő a Messiás,az élő Isten Fia.
Jézus mondta:"Aki hisz bennem,még ha meghal is élni fog"
Oldjátok meg a feladatokat,ha kell kérjetek segítséget!
Legyetek jók,és maradjatok otthon!
Imádkozzatok aszüleitekkel együtt!
Testnevelés
Sziasztok! A mai testneveléshez néhány plüss állatkára van szükség.Jöhetnek a "Bubu csucsuk" :) Melegíts be a szokásos módon! Inditsd el a videót, nézd végig a feladatokat, majd másodjára is vetítsd le és csináld végig. :) Jó szórakozást
Matematika 4. osztály
Kedves 4. osztály!
Remélem, hogy könnyen boldogultatok a tegnapi tananyaggal. Itt találjátok a mai feladatokat.
Jó munkát kívánok hozzá!
Remélem, hogy könnyen boldogultatok a tegnapi tananyaggal. Itt találjátok a mai feladatokat.
Jó munkát kívánok hozzá!
Matematika 1.osztály
Sziasztok Elsősök!
Ma gyakorolni fogjuk a tízesátlépéses összeadást továbbra is!
1. feladat
Kattints a játékért, és add meg a neved, majd indulhat a játék! 😊
A játék végén a "Ranglistára" kattintva láthatod, hogy az osztálytársaid hány pontot értek el.
👉 Összeadás a tíz átlépésével👈
2. Feladat
A feladatmegoldás lépései:
Ma gyakorolni fogjuk a tízesátlépéses összeadást továbbra is!
1. feladat
Kattints a játékért, és add meg a neved, majd indulhat a játék! 😊
A játék végén a "Ranglistára" kattintva láthatod, hogy az osztálytársaid hány pontot értek el.
👉 Összeadás a tíz átlépésével👈
2. Feladat
- Gyakoroljunk még egy kicsit az alábbi feladatokkal! Figyelj az oszlop-sor helyes műveletre, haladj sorról sorra, balról jobbra!
- Az alábbi feladatot oldjátok meg a füzetbe! Cím: Gyakorlás
A feladatmegoldás lépései:
Adat:
Terv → Számolás → Válasz
Köszönöm a munkátokat!
Matematika 2.osztály
Kedves Másodikosok!
Mai alkalommal gyakorolni fogunk.
Fejszámolás
3-as szorzó-bennfoglaló
1. Feladat
Végezd el a Tankönyv 133. oldal 5., 8., 9., feladatait!
Mai alkalommal gyakorolni fogunk.
Fejszámolás
3-as szorzó-bennfoglaló
1. Feladat
Végezd el a Tankönyv 133. oldal 5., 8., 9., feladatait!
- Tankönyv, 5.feladat: Bennfoglalás, ellenőrzéssel
- Tankönyv 8. és 9. feladata: Szöveges feladat, Táblázat
2. Feladat | Hiányos bennfoglalás
Másold le az alábbi hiányos műveleteket a füzetbe. A cím: "Gyakorlás" legyen!Oldd meg!
Köszönöm a munkátokat!
Matematika 3.osztály
Kedves Harmadikosok!
Ma egy kis gyakorló óra következik.
Bemelegítő feladat
A játék indításához kattints! Mielőtt elkezded a játékot, add meg a neved. A játék után a "Ranglista" menü alatt megtalálhatod osztálytársaid és a sajátod eredményét.
Szorzótábla gyakorlása
1. Feladat
Oldd meg a Tankönyv 149. oldal 3. feladatát!
Ne feledd a sorrendet: Becslés - számolás - ellenőrzés
Az ellenőrzést végezd el a füzetedbe! (Összeadás)
2. Feladat | Szorgalmi
Ha van kedved, csináld meg a Tanköynv 149. oldal 4. feladat táblázatát!
Ma egy kis gyakorló óra következik.
Bemelegítő feladat
A játék indításához kattints! Mielőtt elkezded a játékot, add meg a neved. A játék után a "Ranglista" menü alatt megtalálhatod osztálytársaid és a sajátod eredményét.
Szorzótábla gyakorlása
1. Feladat
Oldd meg a Tankönyv 149. oldal 3. feladatát!
Ne feledd a sorrendet: Becslés - számolás - ellenőrzés
Az ellenőrzést végezd el a füzetedbe! (Összeadás)
2. Feladat | Szorgalmi
Ha van kedved, csináld meg a Tanköynv 149. oldal 4. feladat táblázatát!
Köszönöm a munkátokat!
1. Papír pillangók hajtogatása a videó segítségével .
Pillangó
1-2. osztálytól kettő darabot szeretnénk kérni.
3-4. osztálytól három darab pillangót szeretnénk kérni.
(Ha nincs otthon színes papír ,akkor A/ 4 -es lapot használj és díszítsétek ki saját magatoknak!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérjük elküldeni a címre.
Határidő: március 31. !
Pillangó
1-2. osztálytól kettő darabot szeretnénk kérni.
3-4. osztálytól három darab pillangót szeretnénk kérni.
(Ha nincs otthon színes papír ,akkor A/ 4 -es lapot használj és díszítsétek ki saját magatoknak!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérjük elküldeni a címre.
Határidő: március 31. !
Környezet 3. osztály
1. Lakóhelyem mf. 35. o. /1,2, 3, 4, 5, feladat
36. o. / 8 feladat
( Kutatómunka interneten , érdeklődjetek szülőktől-nagyszülőktől).
Az elkészült munkadarabokat kérem lefényképezve elküldeni.
Környezet 4. osztály
Időjárás éghajlat
Környezetismeret füzetbe írjátok le a következőket és olvassátok el többször!
Füzetvezetés a megszokott módon (cím aláhúzva színes ceruzával, vele egysorba dátum margón kívül).
Az időjárás a levegő alsó rétegében lejátszódó változás.
Időjárás elemei: hőmérséklet
csapadék
szél
napsugárzás
Csapadék fajták: eső , hó, jégeső, ónos eső,
Az éghajlat különféle meteorológiai adatok több éves összegzése.
Villám: hatalmas elektromos szikra.
Szivárvány: nyári záporokat szivárvány követi , amikor a Napból érkező fénysugár a vízcseppeken megtörik ,színekre bomlik és visszaverődik.
Mf. 38. o. / 1,2,3 feladat megoldása a füzetben leírtak segítségével.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
1. Lakóhelyem mf. 35. o. /1,2, 3, 4, 5, feladat
36. o. / 8 feladat
( Kutatómunka interneten , érdeklődjetek szülőktől-nagyszülőktől).
Az elkészült munkadarabokat kérem lefényképezve elküldeni.
Környezet 4. osztály
Időjárás éghajlat
Környezetismeret füzetbe írjátok le a következőket és olvassátok el többször!
Füzetvezetés a megszokott módon (cím aláhúzva színes ceruzával, vele egysorba dátum margón kívül).
Az időjárás a levegő alsó rétegében lejátszódó változás.
Időjárás elemei: hőmérséklet
csapadék
szél
napsugárzás
Csapadék fajták: eső , hó, jégeső, ónos eső,
Az éghajlat különféle meteorológiai adatok több éves összegzése.
Villám: hatalmas elektromos szikra.
Szivárvány: nyári záporokat szivárvány követi , amikor a Napból érkező fénysugár a vízcseppeken megtörik ,színekre bomlik és visszaverődik.
Mf. 38. o. / 1,2,3 feladat megoldása a füzetben leírtak segítségével.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
1. Személyes névmások
2. Nyelvtan mf. 62.o./2f. Segít a feladat megoldásában a tk. 62.o. 3 /a táblázat.
63.o /5f.
3. Töltsétek ki a táblázatot a nyelvtan tk. 62.o. / 3 /a feladat segítségével!
(Füzetbe kérem a feladatot)!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
2. Nyelvtan mf. 62.o./2f. Segít a feladat megoldásában a tk. 62.o. 3 /a táblázat.
63.o /5f.
3. Töltsétek ki a táblázatot a nyelvtan tk. 62.o. / 3 /a feladat segítségével!
(Füzetbe kérem a feladatot)!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Személyes névmás
Ki?
|
én
|
te
|
ő
|
mi
|
ti
|
ők
|
Kit?
|
|
|
|
|
|
|
Kivel?
|
|
|
|
|
|
|
Kitől?
|
|
|
|
|
|
|
1. Hogyan írjuk?
2. Gyakorlás: Helyesírási készség fejlesztése
J vagy ly? ( Nyelvtan füzetbe elkészíteni ).
kasté- , korcso-a, ha-ó, fo-ó, sirá-, a-tó, akadá-, papagá-, kirá-lány, te-,
Egy j és egy ly szót rajzoljatok le !
3. Mf. 41.o. /7, 8 f.
4. Szótagolva írjátok le a következő mondatokat a füzetbe !
Az autó gyorsan száguldott az úton.
Melegen süt a nap.
Katika az új labdájával játszik.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni .
2. Gyakorlás: Helyesírási készség fejlesztése
J vagy ly? ( Nyelvtan füzetbe elkészíteni ).
kasté- , korcso-a, ha-ó, fo-ó, sirá-, a-tó, akadá-, papagá-, kirá-lány, te-,
Egy j és egy ly szót rajzoljatok le !
3. Mf. 41.o. /7, 8 f.
4. Szótagolva írjátok le a következő mondatokat a füzetbe !
Az autó gyorsan száguldott az úton.
Melegen süt a nap.
Katika az új labdájával játszik.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni .
1. Anagramma (képek nevének kirakása)
2. Gyakorlás : Nagybetűs írásfüzetem 11. o. / 6, 7 f.
Ellenőrzés megoldókulccsal.
3. A nagy írott C , Cs betű írása (Nagybetűs írásfüzetem) mf. 12.o. (egész oldal) .
4. Írás füzetbe írjatok le kettő sor C, Cs betűt illetve egy díszítősort piros-kékkel,ahogyan szoktuk.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Megoldókulcs 2. feladathoz : egérke -> Olga , boszorkány-> Orsolya
varázsló - > Ödön
Anyafánkotsüt . -> Anya fánkot süt.
Ottóaszobátdíszíti. -> Ottó a szobát díszíti.
2. Gyakorlás : Nagybetűs írásfüzetem 11. o. / 6, 7 f.
Ellenőrzés megoldókulccsal.
3. A nagy írott C , Cs betű írása (Nagybetűs írásfüzetem) mf. 12.o. (egész oldal) .
4. Írás füzetbe írjatok le kettő sor C, Cs betűt illetve egy díszítősort piros-kékkel,ahogyan szoktuk.
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Megoldókulcs 2. feladathoz : egérke -> Olga , boszorkány-> Orsolya
varázsló - > Ödön
Anyafánkotsüt . -> Anya fánkot süt.
Ottóaszobátdíszíti. -> Ottó a szobát díszíti.
Angol 3-4. o
Good morning! Sziasztok Gyerekek!
A mai órán nem lesz más dolgotok, mint megismerkedni a Piroska és a farkas című mese zenés angol változatával.
Nézd végig az ezen a linken található mesét - ha tetszik neked, akár többször is.
Tudtad, hogy Piroska a szép piros köpenyéről kapta a nevét?
A harmadik osztályosok feladata: Készítsetek egy rajzot a mese alapján, amin szerepel Piroska és a farkas. Ha kész vagy, jelöld meg a szereplők nevét angolul!
A negyedik osztályosok kapnak egy kis plusz feladatot még.
A tankönyvetekben a 7-es c lecke a családról fog szólni (Families).
Ha kinyitjátok a tankönyveteket az 58. oldalon, akkor láthatjátok, hogy az olvasmányban különböző híres meseszereplők találkoznak. Ezek közül az egyik Piroska.
A lap tetején lévő szavakat már mind tanultuk harmadikban, de azért olvasd át hangosan a biztonság kedvéért. Ha elbizonytalanodsz, a tankönyvhöz tartozó CD-n meg is hallgathatod a szavakat úgy, mintha az iskolában lennénk.
Most pedig olvasd át a kulcsszavakat, amiket a linken lévő mesében hallottál.
Little Red Riding Hood - Piroska
Wolf - farkas
Yikes! - Ajjaj!
bed - ágy
basket - kosár
alone - egyedül
That's a good idea! - Ez egy jó ötlet!
teeth - fogak
eat - enni
stranger - idegen
Ezek közül a szavak közül biztosan ismertél már párat! Nyisd ki a szótárfüzeted és másold be ezeket a szavak és kifejezéseket.
Ezután nyisd ki a vonalas füzetedet! Írd fel címnek a mese angol címét: Little Red Riding Hood
Az itt látható feladatot a füzetedben oldd meg! Kösd össze az összetartozó szavakat!
1.ear a. jump
2. eye b. see
3. mouth c. hear
4. leg d. eat
A megoldásaidat nem kötelező átküldeni, csak ha van kedved! Legközelebb megmutatom a válaszokat.
Szorgalmi feladat: sorold fel, hogy Piroskának mely családtagjai jelennek meg a mesében!
A következő bejegyzésben egy másik angol mese zenés változatával is meg fogunk ismerkedni. Kitalálod melyik lesz az?
Addig is: Bye!
A mai órán nem lesz más dolgotok, mint megismerkedni a Piroska és a farkas című mese zenés angol változatával.
Nézd végig az ezen a linken található mesét - ha tetszik neked, akár többször is.
Tudtad, hogy Piroska a szép piros köpenyéről kapta a nevét?
A harmadik osztályosok feladata: Készítsetek egy rajzot a mese alapján, amin szerepel Piroska és a farkas. Ha kész vagy, jelöld meg a szereplők nevét angolul!
A negyedik osztályosok kapnak egy kis plusz feladatot még.
A tankönyvetekben a 7-es c lecke a családról fog szólni (Families).
Ha kinyitjátok a tankönyveteket az 58. oldalon, akkor láthatjátok, hogy az olvasmányban különböző híres meseszereplők találkoznak. Ezek közül az egyik Piroska.
A lap tetején lévő szavakat már mind tanultuk harmadikban, de azért olvasd át hangosan a biztonság kedvéért. Ha elbizonytalanodsz, a tankönyvhöz tartozó CD-n meg is hallgathatod a szavakat úgy, mintha az iskolában lennénk.
Most pedig olvasd át a kulcsszavakat, amiket a linken lévő mesében hallottál.
Little Red Riding Hood - Piroska
Wolf - farkas
Yikes! - Ajjaj!
bed - ágy
basket - kosár
alone - egyedül
That's a good idea! - Ez egy jó ötlet!
teeth - fogak
eat - enni
stranger - idegen
Ezek közül a szavak közül biztosan ismertél már párat! Nyisd ki a szótárfüzeted és másold be ezeket a szavak és kifejezéseket.
Ezután nyisd ki a vonalas füzetedet! Írd fel címnek a mese angol címét: Little Red Riding Hood
Az itt látható feladatot a füzetedben oldd meg! Kösd össze az összetartozó szavakat!
1.ear a. jump
2. eye b. see
3. mouth c. hear
4. leg d. eat
A megoldásaidat nem kötelező átküldeni, csak ha van kedved! Legközelebb megmutatom a válaszokat.
Szorgalmi feladat: sorold fel, hogy Piroskának mely családtagjai jelennek meg a mesében!
A következő bejegyzésben egy másik angol mese zenés változatával is meg fogunk ismerkedni. Kitalálod melyik lesz az?
Addig is: Bye!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)