1. Hiányzó szó
2. Kedves Gyerekek!
Nyelvtan füzetbe dolgozzatok! Füzetvezetés a megszokott módon.
Cím : Gyakorlás ( aláhúzni + dátum )
Toldalékoljátok a következő szavakat a kérdőszóknak megfelelően.
autó, cipő, szekrény, tolltartó, fészek, táska, üveg, ruha, telefon, tányér
Hol?
Hová?
Mit?
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. május 13., szerda
1. B, P differenciálás
2. Nagybetűs írásfüzetem! 26.o. / egész oldal
27.o. / 3. a,c
28.o. / 4. 7.
Megoldókulcs: 27. / a. perec, Pista, Piri, bab, Balaton, rigó, Rába
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Nagybetűs írásfüzetem! 26.o. / egész oldal
27.o. / 3. a,c
28.o. / 4. 7.
Megoldókulcs: 27. / a. perec, Pista, Piri, bab, Balaton, rigó, Rába
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
1. Keresztrejtvény
2.
2.
A mókus
Kimondottan
a fán élő állat. Egész Európában elterjedt. Nappali életmódot él. Télen kijön a
szabadba, hidegben bélelt fészekben marad, de nem alszik igazi téli álmot.
Középmagas fák
villás ágai közé építi lakhelyét. Minden mókus önálló területen él. A kis
mókusok harmincnyolc napi vemhesség után jönnek a világra, és újabb egy hónap
múlva nyitják ki a szemüket. Születésükkor csökevényes repülőhártyájuk van, de
ez növekedésük közben teljesen visszafejlődik.
A diót,
mogyorót és egyéb nem romló élelmet a fák odvába és a földbe rejti el. Gyakran
megtörténik, hogy elfelejti, hol van a rejtekhely, így a magvakból növények
kelnek ki. Tehát a mókus igen jó „kertész”.
1. Válaszolj röviden a kérdésekre!
Milyen életmódot él?
___________________________________________________
Hova építi a
mókus a lakhelyét?
___________________________________________________
Mennyi ideig
vemhes a nőstény?
___________________________________________________
Hány nap
múlva után nyitják ki a szemüket?
___________________________________________________
Növekedésük
során mi fejlődik vissza?
___________________________________________________
Hova rejtik
az élelmet?
___________________________________________________
Miért jó
„kertész” a mókus?
___________________________________________________
Az elkészült munkákat kérem elküldeni. 
1. Pótold!
2. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
Mf. 40.o. / 1.2.3
41.o. / 4.5.6. 10.
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
Mf. 40.o. / 1.2.3
41.o. / 4.5.6. 10.
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
1. Fecskehívogató
2. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
Mf. 30-31.o. (utolsó feladatot nem kérem megoldani)
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
Mf. 30-31.o. (utolsó feladatot nem kérem megoldani)
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
Matematika 4. osztály
Kedves negyedikesek!
Foglaljuk össze mit tanultunk a törtekről. 🙂 Lesz a videóban új ismeret is. Pl. mikor nagyobb vagy kisebb két tört egymáshoz viszonyítva.
Füzetbe: Összefoglalás
Végezd el a Tankönyvben a 158/23, 24-es feladatokat.
Számolj ügyesen! Számoljunk könyvben. 72.oldal/6. feladat a.) része
Foglaljuk össze mit tanultunk a törtekről. 🙂 Lesz a videóban új ismeret is. Pl. mikor nagyobb vagy kisebb két tört egymáshoz viszonyítva.
Füzetbe: Összefoglalás
Végezd el a Tankönyvben a 158/23, 24-es feladatokat.
Számolj ügyesen! Számoljunk könyvben. 72.oldal/6. feladat a.) része
Köszönöm a munkátokat!
Edina néni
Matematika 3. osztály
Kedves Harmadikosok!
Hogy sikerült a tegnapi hőmérés? Boldogultatok?
Most kezdjük egy kis párosító feladattal. Párosítsd a hőfokokat a dzsungelben!
Írjátok fel a címet a füzetbe; "Negatív számok és a számegyenes"!
Tekintsétek meg az alábbi videót és jegyzeteljétek, rajzoljátok le a füzetbe a lépéseket és a műveleteket!
Mérjétek meg a mai hőmérsékletet is reggel, délben, este! Jegyezzétek le a füzetbe!
Hogy sikerült a tegnapi hőmérés? Boldogultatok?
Most kezdjük egy kis párosító feladattal. Párosítsd a hőfokokat a dzsungelben!
Írjátok fel a címet a füzetbe; "Negatív számok és a számegyenes"!
Tekintsétek meg az alábbi videót és jegyzeteljétek, rajzoljátok le a füzetbe a lépéseket és a műveleteket!
Mérjétek meg a mai hőmérsékletet is reggel, délben, este! Jegyezzétek le a füzetbe!
Köszönöm a munkátokat!
Edina néni
Gyógytestnevelés- testnevelés
Szia!
Dobj a dobókockával és végezd el a gyakorlatot a képen látható módon 10-szer!
Kérlek írd le a számokat, amelyeket egymás után dobtál és küld el az email címre!!!
1.o: hatszor dobj
2.o: hétszer dobj
3.o: nyolcszor dobj
4.o: kilencszer dobj
Várjuk a számokat, jó munkát!
Ági néni és Edina néni
Dobj a dobókockával és végezd el a gyakorlatot a képen látható módon 10-szer!
Kérlek írd le a számokat, amelyeket egymás után dobtál és küld el az email címre!!!
1.o: hatszor dobj
2.o: hétszer dobj
3.o: nyolcszor dobj
4.o: kilencszer dobj
Várjuk a számokat, jó munkát!
Ági néni és Edina néni
Angol
4. osztály:
Kedves Gyerekek!
Ma munkafüzeti gyakorló feladatok várnak rátok.
Nyissátok ki a munkafüzetet a 88-89. oldalon és haladjatok a feladatokkal szépen sorba.
Ezek a feladatok segítenek begyakorolni az ételek helyesírását és azt, hogy hogyan mondjuk "szeretem, nem szeretem".
88./6. Egészítsd ki a mondatokat a pofi alapján. Szereti azt az ételt vagy nem szereti?
88/1. Krikázd be a megfelelő szót! Minek a részletét látod a kirakó darabokon?
89/2 Írd be a zöldség vagy gyümölcs nevét, aminek a részletét látod a képen!
89/3. Írj a gyerekek nevében egy mondatot, hogy szeretik vagy nem szeretik a képen látható ételt. Egész mondatot írj!
89/4 Most te jössz! Rajzolj a keretbe és fogalmazd is meg, hogy a leckében szereplő ételek közül te melyiket szereted és melyiket nem szereted.
Figyelem!
Amikor egy zöldségről vagy gyümölcsről beszélünk ÁLTALÁNOSSÁGBAN, akkor általában többesszámban használjuk.
Például: I like apples. - Én szeretem az almát (általában).
Erre a szabályra figyelj oda, amikor egész mondatokat alkotsz.
Ha kész, fotózd le és küldd el ezt a két oldalt. Remélem fogok tudni rá szép házi feladat ötösöket adni!😊
BYE!
Kedves Gyerekek!
Ma munkafüzeti gyakorló feladatok várnak rátok.
Nyissátok ki a munkafüzetet a 88-89. oldalon és haladjatok a feladatokkal szépen sorba.
Ezek a feladatok segítenek begyakorolni az ételek helyesírását és azt, hogy hogyan mondjuk "szeretem, nem szeretem".
88./6. Egészítsd ki a mondatokat a pofi alapján. Szereti azt az ételt vagy nem szereti?
88/1. Krikázd be a megfelelő szót! Minek a részletét látod a kirakó darabokon?
89/2 Írd be a zöldség vagy gyümölcs nevét, aminek a részletét látod a képen!
89/3. Írj a gyerekek nevében egy mondatot, hogy szeretik vagy nem szeretik a képen látható ételt. Egész mondatot írj!
89/4 Most te jössz! Rajzolj a keretbe és fogalmazd is meg, hogy a leckében szereplő ételek közül te melyiket szereted és melyiket nem szereted.
Figyelem!
Amikor egy zöldségről vagy gyümölcsről beszélünk ÁLTALÁNOSSÁGBAN, akkor általában többesszámban használjuk.
Például: I like apples. - Én szeretem az almát (általában).
Erre a szabályra figyelj oda, amikor egész mondatokat alkotsz.
Ha kész, fotózd le és küldd el ezt a két oldalt. Remélem fogok tudni rá szép házi feladat ötösöket adni!😊
BYE!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)