2020. május 25., hétfő

Matematika 4. osztály

Sziasztok negyedikesek!

Ma és holnap a tájékozódás témakörét tanuljuk. Ez a bejegyzés most két tanórát fed le. 05.25-26.

Mit tanultál környezetismeretből? Hogyan szoktál tájékozódni?






Nézzétek meg az alábbi város/falu térképet! Válaszoljatok a kérdéseimre!




1.) Milyen helyszíneket látsz a képen? Sorold fel!
2.) Írj három utca nevet a képről!
3.) Írd le melyik utcán lakik Ádám?
4.) Írd le melyik utcán lakik Péter?
5.) Írd le Kati melyik utcán lakik!
6.) Válassz egy gyermeket, és írd le milyen útvonalon tud menni az Iskolába!
7.) Ki lakik legközelebb a parkhoz?
8.) Ki lakik legközelebb a sportcsarnokhoz?
9.)Ki lakik közelebb a bolthoz?
10.) Írd le Te milyen utcákon keresztül jutsz el az iskoláig. 🙂 Ha tudsz írj irányokat is bele!:)



Nyisd ki a tankönyved a 139.oldalon. Magyarország megyetérképét fogod látni!



1.) Hány megyénk van?


2.) Határozd meg, hogy az alábbi városok melyik négyzetben vannak!
például Szombathely a A3-as négyzetben található.




Ezek a füzetben szerepeljenek, ne a könyvben! Dolgozz ügyesen!



Beküldési határidő: május 29.



Köszönöm a munkátokat! Sziasztok!

Matematika 3. osztály


Kedves Harmadikosok!

Mai és holnapi témakörünk a tájékozódás. (05.25-26) Mit tanultál környezetismeretből? Hogyan szoktál tájékozódni?






Most a tankönyved segítségével fogunk tájékozódni.





1.) Milyen helyszíneket látsz a képen? Sorold fel.
2.) Írj három utca nevet a képről!
3.) Írd le melyik utcán lakik Ádám?
4.) Írd le melyik utcán lakik Péter?
5.) Írd le Kati melyik utcán lakik!
6.) Válassz egy gyermeket, és írd le milyen útvonalon tud menni az Iskolába!
7.) Ki lakik legközelebb a parkhoz?
8.) Ki lakik legközelebb a sportcsarnokhoz?
9.)Ki lakik közelebb a bolthoz?
10.) Írd le Te milyen utcákon keresztül jutsz el az iskoláig. 🙂 Ha tudsz írj irányokat is bele!:)


Írd le Te milyen utcákon keresztül jutsz el az iskoláig! 🙂 Ha tudsz, írj irányokat is bele!:)
A Tankönyved 185. oldalán találsz egy irányokkal kapcsolatos rejtvényt. Fejtsd meg ! Haladj a nyilak szerint az adott betűből!





A válaszokat küldjétek el május 29-ig.



Köszönöm a mai munkát! 🙂 Sziasztok!


Matematika 2. osztály

Kedves Másodikosok!


Hogy vagytok? Sikerült a műveletvégzés sorrendjét tudatosítani? Egy kicsi gyakorlással kezdenénk! Nyisd ki a füzeted és másold le a feladatokat, majd oldd meg!

1.)


2.)


3.)


Készíts díszítő sort a füzetbe!

Végezetül hoztam két játékot. 😊






Munkák beküldési határideje: Május 29.


Köszönöm a munkátokat! 

Matematika 1. osztály

Kedves Elsősök!



1. Kezdjétek a tanulást számok írásával! Tollbamondás 20-as számkörben.
(legalább 10 számot diktáljon anya)

2. A diktált számokat tegyétek növekvő sorba.

3. Karikázzátok be a páros számokat pirossal!

4. Folytasd a megkezdett számsorokat! Írd a füzetbe!
    a.)  17, 16, 15,...
    b.)  6, 8, 10,...
    c.)  20, 18, 16,...
    d.)  5, 7, 9,...

5. Oldd meg a nyitott mondatokat! Írd le a füzetbe!




6. Szöveges feladat (fordított szövegezésű)

Olvasd el a következő szöveget, készíts rajzot!Tervezz! Számolj!



Te szoktál gyűjteni valamit?  A füzet végére készíts díszítő sort háromszögekből! 🙂







Beküldési határidő május 29!



Köszönöm a munkádat!


Ének-Zene 1-4. osztály

Kedves Gyerekek!


Hamarosan Pünkösd jeles ünnep napja lesz. Ezen apropóból tekintsétek meg a következő videót, majd válaszoljatok az alábbi kérdésekre az ének füzetben!
Az 1.osztályosok a hosszabb válaszokat inkább rajzzal szemléltessék. Köszönöm




  • 1. .Mi az ünnep természetes jelképe?
  • 2. Mikor van Pünkösd?
  • 3.Melyik egyház ünnepe?
  • 4.Mit ünneplünk ezen a napon?
  • 5. Ki volt Flóra?
  • 6. Hogy néz ki a Május fa? Hogyan díszítik?


A beadott munkákat jeggyel illetve szöveges értékeléssel fogom minősíteni. 🙂



Köszönöm szépen
1. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
    Mf. 46.o. / 1.2. 3.
                       4. a,

Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

672420dbc8f7e8d3486cb668b314d957.gif (419×357) | Dessin animaux ...
1. Kedves Gyerekek!
    Olvasás füzetbe dolgozzatok!
    Rajzoljátok le!

    magas hegy
    eper fagylalt
    négy kis doboz
    piros szőlő
    sárga cipő
    zöld öntözőkanna

2.  Írjátok le a kérdésekre a helyes választ!
    Mi lehet a kosárban?
    víz, alma, darázs, meggy

    Mi lehet a zsákban?
    zsír, tej, dió, krumpli

    Mi lehet a fiókban?
    tej, zokni, buborék, pizsama 
  
    Mi lehet Tomi füzetében?
    betű, ló, póló, szám
  
   
3. Keressétek ki az állatneveket és rajzoljátok le őket!
   alma, teve, körte, béka, szőlő, mókus


Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

Kis Vuk,Weboldalak,Esik csak esik,Mazsola,Csibe,Teknőc Ernő ...

1.  Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
    Mf. 50.o. / egész oldal
           51.o. / 2.3 . 4.
                       5. a,b


Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

 Állatok-Kutyák animált gif képek - Képeslapküldés - e-kepeslap.com
1.  Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
      Mf. 44.o. / egész oldal
     Kommunikáció- kapcsolatteremtés - tájékoztatás, hírközlés

Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

Egyéb állatos animációkII - csakegykutya.lapunk.hu