Mártély.
Jer
uzsálem bevonulás.
Húsvét előtt Jézus Jeruzsálembe indult.
Ezt sokan megtudták, és mivel hallottak csodáiról, mindenki látni akarta.
Szamárháton vonult az úton, az emberek leterítették ruhájukat elébe, és ujjongva fogadták.
Közben pálmaágakat lengettek, és hangos kiabálással, különböző dicéreteket zengtek Neki.
Ő a szegények királya volt, ezt kifejezze azzal is, hogy nem királyi palást volt rajta, csak egy egyszerű köpeny.
Azért jött közénk, hogy még hívjon bennünket az Ő országába, a Mennyországba.
Jézus fegy vére a végtelen szeretet és írgalom volt.
Aki még bánja bűneit, követi tanításait, az már biztos lehet abban hogy a Mennyországba jut.
Nálunk nincs pálma ág, ezért virágvasárnap bárka ággal emlékezünk meg Jézus bevonulás áról.
Imádkozzatok ahogy hittanórán szoktunk, és kérjétek meg szüleitekre is, hogy veletek imádkozzanak!
Legyete
Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. március 25., szerda
Testnevelés-gyógytestnevelés
Kedves Gyerekek!
Ma két talptornát hoztam Nektek! Kérlek benneteket, hogy végezzétek el a videókon látható gyakorlatokat. Hívhatjátok a testvéreiteket is.
Jó "lábmunkát"
A videó megtekintéséhez katt ide
A második videót itt tudod megnézni
Ági néni
Ma két talptornát hoztam Nektek! Kérlek benneteket, hogy végezzétek el a videókon látható gyakorlatokat. Hívhatjátok a testvéreiteket is.
Jó "lábmunkát"
A videó megtekintéséhez katt ide
A második videót itt tudod megnézni
Ági néni
1. Hány szótagra bontható?
2. Írás munkafüzet 39. o. / 2 . feladat
40. o. / 1. feladat
41. o. / 1, 3, feladat
Kérem ellenőrizzétek munkátokat szülői segítséggel! A hibákat kérem kijavítani.
2. Írás munkafüzet 39. o. / 2 . feladat
40. o. / 1. feladat
41. o. / 1, 3, feladat
Kérem ellenőrizzétek munkátokat szülői segítséggel! A hibákat kérem kijavítani.
1. C Cs
2. Szépen helyesen munkafüzet : dolgozz pontosan ! 35. o. / 1,2 feladat
36. o. / 2, 3, 4, feladat
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
2. Szépen helyesen munkafüzet : dolgozz pontosan ! 35. o. / 1,2 feladat
36. o. / 2, 3, 4, feladat
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
1. Ősállatok
2. Állatok csoportosítása
3. Olvassátok el az olvasókönyv (115. oldal)Vízesésé c. verset .
4. Gyűjtsétek ki a füzetbe a víz hangját utánzó szavakat!
5. Rajzoljátok le a vers alapján , milyennek képzeled el a vízesést?
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
2. Állatok csoportosítása
3. Olvassátok el az olvasókönyv (115. oldal)Vízesésé c. verset .
4. Gyűjtsétek ki a füzetbe a víz hangját utánzó szavakat!
5. Rajzoljátok le a vers alapján , milyennek képzeled el a vízesést?
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
1. Ki vagyok én?
2. Kutatómunka
Írjatok három illemszabályt a helyes étkezési szokásokról az olvasás füzetbe!
( könyv, internet)
3. Olvassátok el Mátyás megvendégelik (rövidített változat) c. olvasmányt (ok. 64. oldal).
Mf. 41. oldal / 2 a, b feladatot kérem megoldani.
4. Mese füzetbe írjátok le a helyszíneket.
Készítsetek rajzot az általatok kiválasztott mesehelyszínről.
(Füzetvezetés megszokott módon)!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Megoldókulcs: mf. 2,a feladathoz: Mátyás király , szakács, vadászok, anyóka
b f. : este
2. Kutatómunka
Írjatok három illemszabályt a helyes étkezési szokásokról az olvasás füzetbe!
( könyv, internet)
3. Olvassátok el Mátyás megvendégelik (rövidített változat) c. olvasmányt (ok. 64. oldal).
Mf. 41. oldal / 2 a, b feladatot kérem megoldani.
4. Mese füzetbe írjátok le a helyszíneket.
Készítsetek rajzot az általatok kiválasztott mesehelyszínről.
(Füzetvezetés megszokott módon)!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Megoldókulcs: mf. 2,a feladathoz: Mátyás király , szakács, vadászok, anyóka
b f. : este
1. Állatszomszédok
2. Gyakorlás: Olvasás mf. 8.o./ 2,3 feladat
9. o./ 6, 7 /a,b feladat
3. Ceruzák sorakozó
4. Olvassátok el Az oroszlán és az egér c. mesét (ok. 15. oldal).
Válaszoljatok aláhúzással a következő kérdésekre!
Mi tett a kisegér?
Mit mondott az oroszlánnak?
Mesefüzetbe kérem a választ leírni , füzetvezetés: olvasmány címe, aláhúzva színes ceruzával, vele egy sorban margón kívül dátum!
5. Készítsetek rajzot a meséről!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
2. Gyakorlás: Olvasás mf. 8.o./ 2,3 feladat
9. o./ 6, 7 /a,b feladat
3. Ceruzák sorakozó
4. Olvassátok el Az oroszlán és az egér c. mesét (ok. 15. oldal).
Válaszoljatok aláhúzással a következő kérdésekre!
Mi tett a kisegér?
Mit mondott az oroszlánnak?
Mesefüzetbe kérem a választ leírni , füzetvezetés: olvasmány címe, aláhúzva színes ceruzával, vele egy sorban margón kívül dátum!
5. Készítsetek rajzot a meséről!
Az elkészült munkákat lefényképezve kérem elküldeni.
Angol 4. osztály
Hello children!
Hogy tetszett a tegnapi mese? Ide a blogbejegyzés alá a Megjegyzésekhez bármikor írhatsz nekem, ha van valami gondolatod, amit szívesen megosztanál velem az anyaggal kapcsolatban.
A tegnapi feladat megfejtése:
1.ear - c. hear ...mert a fülünkkel hallunk.
2. eye - b. see ...mert a szemünkkel látunk.
3. mouth - d. eat ...mert a szájunkkal eszünk.
4. leg - a. jump ...mert a lábunkkal ugrunk.
Ha jól oldottad meg, írj be magadnak a margóra egy piros pontot.
Ha megnézed a tankönyvedben a 7.c leckét, akkor láthatod, hogy meseszereplők beszélgetnek egymással. Tegnap Piroska történetét nézhettétek meg angolul, ma pedig a másik két szereplő történetét fogjátok megismerni.
Ezen a linken találod az első mesét, ezen pedig a másikat.
Mai kérdésem a következő: Meg tudod-e mondani ezeknek a meséknek a magyar címét?
Ha igen, nyugodtan írjátok meg nekem vagy Évinek azon a módon, ahogyan a legkönnyebben elértek bennünket egy extra pirospontért.
Gyakorlásképpen ismételd át a családtagok neveit, és oldd meg a Mf. 72. oldalán lévő 1. feladatot, a szókeresőt.
Nagyon hiányoztok mindannyian, sokat gondolok rátok. Remélem jól vagytok, jók legyetek otthon!
Ölelek mindenkit: Éva néni
Hogy tetszett a tegnapi mese? Ide a blogbejegyzés alá a Megjegyzésekhez bármikor írhatsz nekem, ha van valami gondolatod, amit szívesen megosztanál velem az anyaggal kapcsolatban.
A tegnapi feladat megfejtése:
1.ear - c. hear ...mert a fülünkkel hallunk.
2. eye - b. see ...mert a szemünkkel látunk.
3. mouth - d. eat ...mert a szájunkkal eszünk.
4. leg - a. jump ...mert a lábunkkal ugrunk.
Ha jól oldottad meg, írj be magadnak a margóra egy piros pontot.
Ha megnézed a tankönyvedben a 7.c leckét, akkor láthatod, hogy meseszereplők beszélgetnek egymással. Tegnap Piroska történetét nézhettétek meg angolul, ma pedig a másik két szereplő történetét fogjátok megismerni.
Ezen a linken találod az első mesét, ezen pedig a másikat.
Mai kérdésem a következő: Meg tudod-e mondani ezeknek a meséknek a magyar címét?
Ha igen, nyugodtan írjátok meg nekem vagy Évinek azon a módon, ahogyan a legkönnyebben elértek bennünket egy extra pirospontért.
Gyakorlásképpen ismételd át a családtagok neveit, és oldd meg a Mf. 72. oldalán lévő 1. feladatot, a szókeresőt.
Nagyon hiányoztok mindannyian, sokat gondolok rátok. Remélem jól vagytok, jók legyetek otthon!
Ölelek mindenkit: Éva néni
Bye!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)