Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. április 6., hétfő
Youtube:A búcsú a sora. - Az utolsó vacsora.
Youtube:Biblia gyerekeknek. 111.A Búcsú a sor. - Az utolsó vacsora.
Matematika 3. osztály
Sziasztok Harmadikosok!
Mai témánk: "A szorzat több 1000-nél"
Tekintsétek meg az alábbi magyarázó videót!
Oldjátok meg a Tankönyvben a gyakorló feladatsort! (Tankönyv 154. oldal)
Mai témánk: "A szorzat több 1000-nél"
Tekintsétek meg az alábbi magyarázó videót!
Oldjátok meg a Tankönyvben a gyakorló feladatsort! (Tankönyv 154. oldal)
Matematika 4.osztály
Sziasztok negyedikesek!
Tekintsétek meg az alábbi videót a tükrözésről 😊
Készítsetek ti is otthon hasonlót legójátékokkal vagy bármilyen használati eszközzel. Legyen egy színes szalag a tükör ( szimmetria tengely)! Az elkészült munkáról kérek fényképet elküldeni a blogos e-mail címre!
Adok egy kis segítséget:
Tekintsétek meg az alábbi videót a tükrözésről 😊
Készítsetek ti is otthon hasonlót legójátékokkal vagy bármilyen használati eszközzel. Legyen egy színes szalag a tükör ( szimmetria tengely)! Az elkészült munkáról kérek fényképet elküldeni a blogos e-mail címre!
Adok egy kis segítséget:
Köszönöm a munkátokat!
1. Jellemzés
Jellemzést készíthetünk :
önmagunkról ,barátunkról, számunkra kedves személyről , testvérünkről, híres emberekről.
2. Olvassátok el, milyennek látta Mátyás királyt udvari történetírója?Fogalmazás mf. 47.o./ 2/a. f.
Húzzátok alá a szövegben kék színessel ,azokat a mondatokat:
amelyek Mátyás király külső tulajdonságait írják le.
Zöld színessel azokat a mondatokat ,amelyek Mátyás király belső tulajdonságait írják le.
3. A feladatot a fogalmazás füzetbe kérném megoldani
( cím, A jellemzés, aláhúzva dátum, középre Mátyás király, a tulajdonságait csoportosítva leírni).
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
Határidő: április 17.
Jellemzést készíthetünk :
önmagunkról ,barátunkról, számunkra kedves személyről , testvérünkről, híres emberekről.
2. Olvassátok el, milyennek látta Mátyás királyt udvari történetírója?Fogalmazás mf. 47.o./ 2/a. f.
Húzzátok alá a szövegben kék színessel ,azokat a mondatokat:
amelyek Mátyás király külső tulajdonságait írják le.
Zöld színessel azokat a mondatokat ,amelyek Mátyás király belső tulajdonságait írják le.
3. A feladatot a fogalmazás füzetbe kérném megoldani
( cím, A jellemzés, aláhúzva dátum, középre Mátyás király, a tulajdonságait csoportosítva leírni).
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
Határidő: április 17.
1. Ha fogalmazást írtok , a kiválasztott témához anyagot , adatokat,
ismereteket, ötleteket kell gyűjteni.
Ez többféle módon lehetséges.
megfigyelés Olvasás
visszaemlékezés elképzelés
2. Növény vagy állat a kiwi?
Olvassátok el a fogalmazás mf.55.o./5/a szöveget.
Húzzátok alá azokat a mondatokat ,amit eddig nem tudtatok a
kiwiről.
Rajzoljátok le a gyümölcsöt és a madarat a füzetbe ,majd írjátok
le az aláhúzott mondatokat!
Határidő: április 17.
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
Kedves Gyerekek!
A feladatokat a füzetbe kérem megoldani.
Határidő: április 17.
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
A HÉTALVÓ MALAC
Murci, a malac nem bírt reggel felkelni. Ébresztőórája
hangosan
csengetett hétkor, de Murci nem hallotta. Nyolckor
beröppent a
tanyaudvarról a kakas, felszállt az ágy fejére, és fél
órán keresztül
kukorékolt, olyan hangosan, ahogyan a torkán kifért.
Murci malac
mégsem ébredt fel.
– Hadd, próbáljam meg én is - mondta a bagoly, és
kilenctől tízig
huhogott.
Akkor hazarepült, hogy estig aludjon. Hát Murcit nem
lehet
felkelteni. Tizenegy órakor az öreg, szürke szamár
dugta be a fejét
a hálószoba ablakán. Fülsiketítően iázott Murci
fülébe; végül a
többiek arra kérték, hagyja már abba! Hogy alhat Murci
ekkora
lármában? Hát már sosem fog felébredni? Tizenkét
órakor azt
mondta a gazdasszony:
– Én tudom, mitől ébred fel Murci. Kinyitotta a szoba
ajtaját és
bekiáltott:
– Az ebéd tálalva! Murci abban a szempillantásban
felébredt, és
kirohant ebédelni.
Ugye, most már te is fel tudnád kelteni a hétalvó
malacot!
1. Sorold fel az összes szereplőt!
2. Helyes sorrendben írjátok le a mondatokat a
füzetbe!
___ A szamár és a bagoly sem jár sikerrel.
___ Murci órája hiába csörög.
___ A kakas nem tudja felkelteni.
___ A gazdasszony tudja a megoldást.
Kedves Manócskák!
A feladatok megoldását a mesefüzetbe kérném.
Határidő: április17.
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
A SÜN
A sün hátát
és oldalát tüskék borítják. Ellenség közelében védekezésül gyorsan
összegömbölyödik. Félénk, magányt kedvelő állat. Táplálékát éjszaka szerzi.
Főként rovarokat eszik, ezért hasznos.
1. Rajzold le, milyen a sün, amikor ellenség
közelít hozzá!
|
|
|
2. Keretezd be a szövegben, mikor szerzi a
sün a
táplálékát!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)