2020. április 1., szerda

Mindent odaadott.

Tk:84-87oldalig.
Jézus szerette az embereket, és önfeláldozó életét élt.
Nem kereste saját kényelmét, fáradságot nem kímélve tanította, gyógyított az embereket.
Minden idejét arra fordította, hogy teljesítse küldetését, hogy vígasztalja a szomorkodókat, hogy Iste országából, szeretetéről beszéljen az embereknek.
Mit adott oda?
-idejét
-figyelmét
-kényelmét,...
Végül még az életét is odaadtam értünk!
Gyakoroljuk mi is a szeretet csalakadateit!
Legyél jó Rozikám, és imádkozzál minden nap, látod milyen helyzetben vagyunk!

A szolgáló szeretet.

MÁRTÉLY 2.OSZT.
Tk:86-89.oldalig.
NAGYCSÜTÖRTÖK
1.Feladat.
Húzzátok alá a helyes választ!

2.Feladat.
Egészítsétek ki ezt a nagyon fontos szót, és megkapod a választ!

3.Feladat.
Olvassátok el oldjátok meg!

4.Feladat.
Olvassátok el, és megtudjátok mit jelent a "szervusz" köszönés!

5.Feladat.
Írj példát arra, hogy mikor voltál szolgálatára valakinek!
Legyetek jók, és imádkozzatok úgy ahogy óra előtt szoktunk!

A kereszt titka.

Mártély 1.oszt.
68-60 oldalig
A kereszt titka:az, hogy a jóság legyőzi a rosszat!
Jézus a kereszten sem szitkolódott, sőt imádkozott azokért, akik bántották.
Keresztet sok helyen látunk, hogy emlékeztessen az Ő szeretetére.
A füzetetekben rajzoljatok kereszteket, ahonnan hiányoznak!
FELADAT
Kis gallyakból te is készíts keresztes szüleid segítségével!
Tedd ki a szobába, és ez jelzi, hogy készülsz a húsvétra!
Legyetek jók, a rosszra jóval válaszoljatok!
Imádkozzatok, ahogy Óra elején szoktunk!

Testnevelés -Gyógytestnevelés

Sziasztok!

A mai órán labdás képességfejlesztést hoztam Nektek.
Bemelegítéshez küldök egy videót. Szükséged lesz egy labdára, és némi szabad helyre.

Labdás bemelegítést ITT tudod megnézni


Az óra feladata: célba dobás egykezes felső dobással, kétkezes alsó és kétkezes felső dobással.

Feladat leírása: Keress otthon 6 db lapot. Egyenként írd rá, hogy 10, 30, 40, 50, 60, 20. Ragaszd fel az ajtóra vagy a falra, ahogy a képen látod!




Keress egy dobóeszközt! Ez lehet labda, zokni összegöngyölve, plüssállat, papírgalacsin. 

Állj az ajtótól 3-4 méter távolságra, és célozd a számokat egymás utáni sorrendben! (10, 20, 30, 40, 50, 60)

Először az jobb kézzel, majd a gyakorlatot hajtsd végre bal kézzel is! Következhet a kétkezes alsó és kétkezes felső dobás!

Amikor a sorrenddel meg vagy, Úgy célozd a számokat, hogy az összeg 100 legyen! (Próbálj ki különböző variációkat : törökülésből, hason fekvésből, hanyatt fekvésből felülés közben!)



Jó munkát! 


Ági néni és Edina néni
1. A kicsi és nagy

Hová utaznál szívesen?
Mit néznél meg szívesen?
Rajzold le és írd le röviden rajzlapra!

Határidő: április 22. szerda
 Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.

Brest Utazás | Akciós Utak
1. Szótagolás csoportosító

2. Kedves Gyerekek! 
 A következő feladatokat a nyelvtan füzetbe készítsétek el! 
 ( Cím : Elválasztás, szótagolás, aláhúzva, színes ceruzával, dátum). 

a A következő szavak közül írjátok le az egy szótagúakat!

asztal, tavasz, nyúl, tojás, fű, mező, locsolkodás, zöld, fiú, lány, nap

b.  Írjátok a mondat szavai fölé,hogy hány szótagúak! 

Végre tavasz van.

Madarak csiripelnek a fákon.

Kinyíltak az első virágok.

Előbújtak az állatok a rejtekhelyükről.

c.  Írjátok le szótagolva a következő szavakat! 

fiók, ennyi, könnyű, mogyoró, takaró, ajtó, esernyő, pettyes, loccsan, szivárvány

Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni. 
Fájl:Face-smile.svg – WikipédiaÓriás ceruza - többféle színben - Mulungu Fejlesztő Játékok
1. Betűpárosító

2. Szépen, helyesen mf. 38. o. / 2,3, 4 f.  gyakorló feladatok

3. j, g, gy az állatnevekben


1. Ruhadarab betűkből

2. Játékok hangokra

3. Kinek a feladata?

4. Alkoss értelmes mondatot.

1. Mátyást megvendégelik

2. Írjátok le és rajzoljátok le ,ti hogyan látnátok vendégül Mátyás királyt?
 

Mátyás király lakodalmi menüsoraMátyás napja Visegrádon. Király! - Hídlap - Hírek Információk ...Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
1. A telhetetlen kutya

2. Ti miről szoktatok álmodni?
    Rajzoljátok le egyik érdekes álmotokat! Egy mondattal írjátok is le!
    Mesefüzet (füzetvezetés a megszokott módon).

3.  Olvassátok el Csodakutya c. verset . Keressétek ki azt a versszakot , amiből megtudjátok,hogy mire volt képes ez az álomkutya? 
     Húzzátok alá a megfelelő sorokat , írjátok le a füzetbe!

4. Készítsetek rajzot a csodakutyáról!
Az elkészült munkákat kérem lefényképezni.

Szómagyarázat a vershez: lapulevél = gyomnövény ,  nagy levele van
                                           terel =  állatokat lassan behajt valahova


                                                                             Hétköznap 800 juhot is elterelnek, most egy tucatnyin kellett ...
2014. április 16.

Matematika 4.osztály

Kedves Negyedikesek!
Ismételjétek át a térfogatról tanultakat, hogy hogyan lehet kiszámolni!
Mit jelent a térfogat fogalma?
Nézzétek meg, mit neveztünk testhálónak!
Nézzétek át a tanult testeket, mit nevezünk kockának, téglatestnek!
Tanulmányozzátok a  merőleges, párhuzamos fogalmát!
A füzetbe rögzítettünk mindent!Ismételd át!
Nézzétek át a tömegmérés mértékegységeit és a váltásokat!


Ha szeretnéd itt visszanézheted a diákon is!

A múlt órán a szimmetriáról tanultunk. Emlékszel a szabályára? Mi is volt az? Jegyezd meg ezt is!


Gyakoroljunk! A tankönyvedben fogsz tükrözni a 131.oldalon a 2.4. feladatot. A vastagvonal a szimmetriatengely. Rajzold át a tükörképét a téglalapoknak, négyzeteknek!


Köszönöm a munkátokat!
Pénteken remélem tudok mindenkivel beszélgetni matematikai nyelven a megbeszélt időpontokban!
Sziasztok!



Matematika 3.osztály

Sziasztok Harmadikosok!

Ma gyakorolni fogunk!

Fejtsétek meg a rejtvényt! (Munkafüzet 77./3-as feladat)






Oldjátok meg a következő szöveges feladatot a füzetbe!
Cím legyen "Írásbeli szorzás gyakorlása"
A szöveghez készíthettek rajzos ábrát is.

Judit egy könyvet és egy virágot vásárolt. A virág 249 Ft-ba, a könyv kétszer ennyibe került. Mennyit fizetett összesen?


Újdonság
Most pedig mutatok valami újat az alábbi videóban!






Ha sikeresen megértetted, akkor oldd meg kérlek a Tankönyv 153. oldal/2 feladatát!




Köszönöm a munkátokat!
Legközelebb pénteken találkozunk videóban az előre egyeztetett időpontokban.



Angol 4. osztály

Hello children!

Open your workbook, please!

Page 73.
Let's do exercise 3 and 4.

Nézd meg a munkafüzetben a következő feladatokat: 73. oldal/3,4

A 3-as feladatban magadra nézve kell válaszolni a kérdésekre.

Emlékeztek még a HAVE GOT használatra? Azt jelenti: birtokolni

Például:
I have got a brother.   = Nekem van egy fiútestvérem.
You have got a brother.  = Neked van egy fiútestvéred.

Itt ebben a feladatban pedig kérdés formájában látod:

Have you got a brother?  = Van-e neked fiútestvéred?

Ha igen a válasz, azt írd: Yes, I have.
Ha nem a válasz, azt írd: No, I haven't. (ejtsd: hevönt.)

Ezeknek megfelelően egészítsd ki a feladatot.

A 4-es feladatban pedig a családfába be kell írni a megfelelő családtag keresztnevét.

Ha kész, küldd el nekem ezt az oldalt a munkafüzetedből lefotózva. Köszönöm!