Tk:84-87oldalig.
Jézus szerette az embereket, és önfeláldozó életét élt.
Nem kereste saját kényelmét, fáradságot nem kímélve tanította, gyógyított az embereket.
Minden idejét arra fordította, hogy teljesítse küldetését, hogy vígasztalja a szomorkodókat, hogy Iste országából, szeretetéről beszéljen az embereknek.
Mit adott oda?
-idejét
-figyelmét
-kényelmét,...
Végül még az életét is odaadtam értünk!
Gyakoroljuk mi is a szeretet csalakadateit!
Legyél jó Rozikám, és imádkozzál minden nap, látod milyen helyzetben vagyunk!
Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. április 1., szerda
A szolgáló szeretet.
MÁRTÉLY 2.OSZT.
Tk:86-89.oldalig.
NAGYCSÜTÖRTÖK
1.Feladat.
Húzzátok alá a helyes választ!
2.Feladat.
Egészítsétek ki ezt a nagyon fontos szót, és megkapod a választ!
3.Feladat.
Olvassátok el oldjátok meg!
4.Feladat.
Olvassátok el, és megtudjátok mit jelent a "szervusz" köszönés!
5.Feladat.
Írj példát arra, hogy mikor voltál szolgálatára valakinek!
Legyetek jók, és imádkozzatok úgy ahogy óra előtt szoktunk!
Tk:86-89.oldalig.
NAGYCSÜTÖRTÖK
1.Feladat.
Húzzátok alá a helyes választ!
2.Feladat.
Egészítsétek ki ezt a nagyon fontos szót, és megkapod a választ!
3.Feladat.
Olvassátok el oldjátok meg!
4.Feladat.
Olvassátok el, és megtudjátok mit jelent a "szervusz" köszönés!
5.Feladat.
Írj példát arra, hogy mikor voltál szolgálatára valakinek!
Legyetek jók, és imádkozzatok úgy ahogy óra előtt szoktunk!
A kereszt titka.
Mártély 1.oszt.
68-60 oldalig
A kereszt titka:az, hogy a jóság legyőzi a rosszat!
Jézus a kereszten sem szitkolódott, sőt imádkozott azokért, akik bántották.
Keresztet sok helyen látunk, hogy emlékeztessen az Ő szeretetére.
A füzetetekben rajzoljatok kereszteket, ahonnan hiányoznak!
FELADAT
Kis gallyakból te is készíts keresztes szüleid segítségével!
Tedd ki a szobába, és ez jelzi, hogy készülsz a húsvétra!
Legyetek jók, a rosszra jóval válaszoljatok!
Imádkozzatok, ahogy Óra elején szoktunk!
68-60 oldalig
A kereszt titka:az, hogy a jóság legyőzi a rosszat!
Jézus a kereszten sem szitkolódott, sőt imádkozott azokért, akik bántották.
Keresztet sok helyen látunk, hogy emlékeztessen az Ő szeretetére.
A füzetetekben rajzoljatok kereszteket, ahonnan hiányoznak!
FELADAT
Kis gallyakból te is készíts keresztes szüleid segítségével!
Tedd ki a szobába, és ez jelzi, hogy készülsz a húsvétra!
Legyetek jók, a rosszra jóval válaszoljatok!
Imádkozzatok, ahogy Óra elején szoktunk!
Testnevelés -Gyógytestnevelés
Sziasztok!
A mai órán labdás képességfejlesztést hoztam Nektek.
Bemelegítéshez küldök egy videót. Szükséged lesz egy labdára, és némi szabad helyre.
Labdás bemelegítést ITT tudod megnézni
Az óra feladata: célba dobás egykezes felső dobással, kétkezes alsó és kétkezes felső dobással.
Feladat leírása: Keress otthon 6 db lapot. Egyenként írd rá, hogy 10, 30, 40, 50, 60, 20. Ragaszd fel az ajtóra vagy a falra, ahogy a képen látod!
Keress egy dobóeszközt! Ez lehet labda, zokni összegöngyölve, plüssállat, papírgalacsin.
Állj az ajtótól 3-4 méter távolságra, és célozd a számokat egymás utáni sorrendben! (10, 20, 30, 40, 50, 60)
Először az jobb kézzel, majd a gyakorlatot hajtsd végre bal kézzel is! Következhet a kétkezes alsó és kétkezes felső dobás!
Amikor a sorrenddel meg vagy, Úgy célozd a számokat, hogy az összeg 100 legyen! (Próbálj ki különböző variációkat : törökülésből, hason fekvésből, hanyatt fekvésből felülés közben!)
Jó munkát!
Ági néni és Edina néni
A mai órán labdás képességfejlesztést hoztam Nektek.
Bemelegítéshez küldök egy videót. Szükséged lesz egy labdára, és némi szabad helyre.
Labdás bemelegítést ITT tudod megnézni
Az óra feladata: célba dobás egykezes felső dobással, kétkezes alsó és kétkezes felső dobással.
Feladat leírása: Keress otthon 6 db lapot. Egyenként írd rá, hogy 10, 30, 40, 50, 60, 20. Ragaszd fel az ajtóra vagy a falra, ahogy a képen látod!
Keress egy dobóeszközt! Ez lehet labda, zokni összegöngyölve, plüssállat, papírgalacsin.
Állj az ajtótól 3-4 méter távolságra, és célozd a számokat egymás utáni sorrendben! (10, 20, 30, 40, 50, 60)
Először az jobb kézzel, majd a gyakorlatot hajtsd végre bal kézzel is! Következhet a kétkezes alsó és kétkezes felső dobás!
Amikor a sorrenddel meg vagy, Úgy célozd a számokat, hogy az összeg 100 legyen! (Próbálj ki különböző variációkat : törökülésből, hason fekvésből, hanyatt fekvésből felülés közben!)
Jó munkát!
Ági néni és Edina néni
1. Szótagolás csoportosító
2. Kedves Gyerekek!
A következő feladatokat a nyelvtan füzetbe készítsétek el!
( Cím : Elválasztás, szótagolás, aláhúzva, színes ceruzával, dátum).
a . A következő szavak közül írjátok le az egy szótagúakat!
asztal, tavasz, nyúl, tojás, fű, mező, locsolkodás, zöld, fiú, lány, nap
b. Írjátok a mondat szavai fölé,hogy hány szótagúak!
Végre tavasz van.
Madarak csiripelnek a fákon.
Kinyíltak az első virágok.
Előbújtak az állatok a rejtekhelyükről.
c. Írjátok le szótagolva a következő szavakat!
fiók, ennyi, könnyű, mogyoró, takaró, ajtó, esernyő, pettyes, loccsan, szivárvány
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
2. Kedves Gyerekek!
A következő feladatokat a nyelvtan füzetbe készítsétek el!
( Cím : Elválasztás, szótagolás, aláhúzva, színes ceruzával, dátum).
a . A következő szavak közül írjátok le az egy szótagúakat!
asztal, tavasz, nyúl, tojás, fű, mező, locsolkodás, zöld, fiú, lány, nap
b. Írjátok a mondat szavai fölé,hogy hány szótagúak!
Végre tavasz van.
Madarak csiripelnek a fákon.
Kinyíltak az első virágok.
Előbújtak az állatok a rejtekhelyükről.
c. Írjátok le szótagolva a következő szavakat!
fiók, ennyi, könnyű, mogyoró, takaró, ajtó, esernyő, pettyes, loccsan, szivárvány
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
1. Betűpárosító
2. Szépen, helyesen mf. 38. o. / 2,3, 4 f. gyakorló feladatok
3. j, g, gy az állatnevekben
2. Szépen, helyesen mf. 38. o. / 2,3, 4 f. gyakorló feladatok
3. j, g, gy az állatnevekben
1. Mátyást megvendégelik
2. Írjátok le és rajzoljátok le ,ti hogyan látnátok vendégül Mátyás királyt?
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
2. Írjátok le és rajzoljátok le ,ti hogyan látnátok vendégül Mátyás királyt?
Az elkészült munkákat kérem lefényképezve elküldeni.
1. A telhetetlen kutya
2. Ti miről szoktatok álmodni?
Rajzoljátok le egyik érdekes álmotokat! Egy mondattal írjátok is le!
Mesefüzet (füzetvezetés a megszokott módon).
3. Olvassátok el Csodakutya c. verset . Keressétek ki azt a versszakot , amiből megtudjátok,hogy mire volt képes ez az álomkutya?
Húzzátok alá a megfelelő sorokat , írjátok le a füzetbe!
4. Készítsetek rajzot a csodakutyáról!
Az elkészült munkákat kérem lefényképezni.
Szómagyarázat a vershez: lapulevél = gyomnövény , nagy levele van
terel = állatokat lassan behajt valahova
2. Ti miről szoktatok álmodni?
Rajzoljátok le egyik érdekes álmotokat! Egy mondattal írjátok is le!
Mesefüzet (füzetvezetés a megszokott módon).
3. Olvassátok el Csodakutya c. verset . Keressétek ki azt a versszakot , amiből megtudjátok,hogy mire volt képes ez az álomkutya?
Húzzátok alá a megfelelő sorokat , írjátok le a füzetbe!
4. Készítsetek rajzot a csodakutyáról!
Az elkészült munkákat kérem lefényképezni.
Szómagyarázat a vershez: lapulevél = gyomnövény , nagy levele van
terel = állatokat lassan behajt valahova
Matematika 4.osztály
Kedves Negyedikesek!
Ismételjétek át a térfogatról tanultakat, hogy hogyan lehet kiszámolni!
Mit jelent a térfogat fogalma?
Nézzétek meg, mit neveztünk testhálónak!
Nézzétek át a tanult testeket, mit nevezünk kockának, téglatestnek!
Tanulmányozzátok a merőleges, párhuzamos fogalmát!
A füzetbe rögzítettünk mindent!Ismételd át!
Nézzétek át a tömegmérés mértékegységeit és a váltásokat!
Ha szeretnéd itt visszanézheted a diákon is!
A múlt órán a szimmetriáról tanultunk. Emlékszel a szabályára? Mi is volt az? Jegyezd meg ezt is!
Gyakoroljunk! A tankönyvedben fogsz tükrözni a 131.oldalon a 2.4. feladatot. A vastagvonal a szimmetriatengely. Rajzold át a tükörképét a téglalapoknak, négyzeteknek!
Ismételjétek át a térfogatról tanultakat, hogy hogyan lehet kiszámolni!
Mit jelent a térfogat fogalma?
Nézzétek meg, mit neveztünk testhálónak!
Nézzétek át a tanult testeket, mit nevezünk kockának, téglatestnek!
Tanulmányozzátok a merőleges, párhuzamos fogalmát!
A füzetbe rögzítettünk mindent!Ismételd át!
Nézzétek át a tömegmérés mértékegységeit és a váltásokat!
Ha szeretnéd itt visszanézheted a diákon is!
A múlt órán a szimmetriáról tanultunk. Emlékszel a szabályára? Mi is volt az? Jegyezd meg ezt is!
Gyakoroljunk! A tankönyvedben fogsz tükrözni a 131.oldalon a 2.4. feladatot. A vastagvonal a szimmetriatengely. Rajzold át a tükörképét a téglalapoknak, négyzeteknek!
Köszönöm a munkátokat!
Pénteken remélem tudok mindenkivel beszélgetni matematikai nyelven a megbeszélt időpontokban!
Sziasztok!
Matematika 3.osztály
Sziasztok Harmadikosok!
Ma gyakorolni fogunk!
Fejtsétek meg a rejtvényt! (Munkafüzet 77./3-as feladat)
Oldjátok meg a következő szöveges feladatot a füzetbe!
Cím legyen "Írásbeli szorzás gyakorlása"
A szöveghez készíthettek rajzos ábrát is.
Judit egy könyvet és egy virágot vásárolt. A virág 249 Ft-ba, a könyv kétszer ennyibe került. Mennyit fizetett összesen?
Újdonság
Most pedig mutatok valami újat az alábbi videóban!
Ha sikeresen megértetted, akkor oldd meg kérlek a Tankönyv 153. oldal/2 feladatát!
Ma gyakorolni fogunk!
Fejtsétek meg a rejtvényt! (Munkafüzet 77./3-as feladat)
Oldjátok meg a következő szöveges feladatot a füzetbe!
Cím legyen "Írásbeli szorzás gyakorlása"
A szöveghez készíthettek rajzos ábrát is.
Judit egy könyvet és egy virágot vásárolt. A virág 249 Ft-ba, a könyv kétszer ennyibe került. Mennyit fizetett összesen?
Újdonság
Most pedig mutatok valami újat az alábbi videóban!
Ha sikeresen megértetted, akkor oldd meg kérlek a Tankönyv 153. oldal/2 feladatát!
Köszönöm a munkátokat!
Angol 4. osztály
Hello children!
Open your workbook, please!
Page 73.
Let's do exercise 3 and 4.
Nézd meg a munkafüzetben a következő feladatokat: 73. oldal/3,4
A 3-as feladatban magadra nézve kell válaszolni a kérdésekre.
Emlékeztek még a HAVE GOT használatra? Azt jelenti: birtokolni
Például:
I have got a brother. = Nekem van egy fiútestvérem.
You have got a brother. = Neked van egy fiútestvéred.
Itt ebben a feladatban pedig kérdés formájában látod:
Have you got a brother? = Van-e neked fiútestvéred?
Ha igen a válasz, azt írd: Yes, I have.
Ha nem a válasz, azt írd: No, I haven't. (ejtsd: hevönt.)
Ezeknek megfelelően egészítsd ki a feladatot.
A 4-es feladatban pedig a családfába be kell írni a megfelelő családtag keresztnevét.
Ha kész, küldd el nekem ezt az oldalt a munkafüzetedből lefotózva. Köszönöm!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)