1. Varga Katalin: Kiss Bence titkai
Hallgassátok meg a verset! Szerintetek, mit kellene feltalálni még az embernek?
Rajzoljátok le és írjátok le.
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
Az elkészült munkákat lefényképezve a martelyiskola2020@gmail.com címre várjuk! köszönjük szépen :)
2020. május 27., szerda
1. E,É kiegészítés
2. Új ismeret
I, Í, K,
Kedves Gyerekek! A szokásos módon először írólapon gyakoroljátok a betűk írását.
Ha pontosan, ügyesen, tudjátok alakítani a betűket , utána lehet dolgozni a Szépen, helyesen ! munkafüzetbe.
Mf. 52.o. / 2.3.4.
53.o. / 1.4.5.
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Új ismeret
I, Í, K,
Kedves Gyerekek! A szokásos módon először írólapon gyakoroljátok a betűk írását.
Ha pontosan, ügyesen, tudjátok alakítani a betűket , utána lehet dolgozni a Szépen, helyesen ! munkafüzetbe.
Mf. 52.o. / 2.3.4.
53.o. / 1.4.5.
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
1. Anagramma
2. Olvassátok el Lackfi János: Az utazás c. versét.
Ok. 159.o.
3. Feladatok
Írjátok le a kérdésekre a füzetbe a válaszokat, készítsetek rajzot is!
Füzetvezetés megszokott módon.
- Kikről szól a vers?
- Milyennek képzeled a családot?
- Hogyan zajlik az utazás?
- Mit csinálnak útközben a gyerekek?
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Olvassátok el Lackfi János: Az utazás c. versét.
Ok. 159.o.
3. Feladatok
Írjátok le a kérdésekre a füzetbe a válaszokat, készítsetek rajzot is!
Füzetvezetés megszokott módon.
- Kikről szól a vers?
- Milyennek képzeled a családot?
- Hogyan zajlik az utazás?
- Mit csinálnak útközben a gyerekek?
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
1. Kvíz
2. Olvassátok el a Nagyapó c. olvasmányt, ok. 107.o.
3. Keressétek ki a kérdésekre a választ és húzzátok alá!
Ok. 107. / 1.
4. Mf. 55.o./ 2.
3. a,b
Csak a munkafüzet feladatait kérem elküldeni.
2. Olvassátok el a Nagyapó c. olvasmányt, ok. 107.o.
3. Keressétek ki a kérdésekre a választ és húzzátok alá!
Ok. 107. / 1.
4. Mf. 55.o./ 2.
3. a,b
Csak a munkafüzet feladatait kérem elküldeni.
1. Képek láncban
2. Olvassátok el: Az állatok vitája c. népmesét ( ok. 45.o.).
Soroljátok fel a mese szereplőit!
Miben nem tudtak megegyezni az udvar lakói?
Írjátok le a válaszokat az olvasás füzetbe. Füzetvezetés a megszokott módon.
3. Rajzoljatok le kettő szereplőt a meséből!
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
2. Olvassátok el: Az állatok vitája c. népmesét ( ok. 45.o.).
Soroljátok fel a mese szereplőit!
Miben nem tudtak megegyezni az udvar lakói?
Írjátok le a válaszokat az olvasás füzetbe. Füzetvezetés a megszokott módon.
3. Rajzoljatok le kettő szereplőt a meséből!
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.
Matematika 4.osztály
Kedves Negyedikesek!
Szerintetek miért fontos, hogy Matematikát tanultok? Hol használjátok ezt az életben? A mai napon és a pénteki napra hoztam tömörítve a feladatokat! (05.27, 05.29.)
I.) Ki az, aki szokott rendszeresen például bevásárolni járni? Voltál már egyedül? Kipróbálnád? Hajrá! Induljunk!
1.) Írass anyával egy napi bevásárlólistát, amit a helyi boltban kell megvenned! Figyelem, ne legyen sok minden a listádon, minimum 7-8 alapdolog! (kenyér, tej, tartós élelmiszer, valamilyen zöldség vagy gyümölcs) Törekedj arra, hogy 5000 Ft-ba bele kell, hogy férjen, rendben? :)
2.) Fogj egy pénztárcát a pénzeddel! Közlekedj ügyesen!
3.) A boltban legyél udvarias! Ha valamit nem találsz kérj segítséget!
4.) Vásárolj be! Matekozz, fizess ügyesen! A visszajárót tedd el és a blokkot!
5.) Köszönj el illedelmesen! Otthon még dolgunk lesz :)
Kérem a bevásárló listáról, a vásárolt élelmiszerről a visszaigazoló képet!
Olvasd át a blokkot, mi van rajta?
Számold meg a visszajárót, hogy jól kaptál e vissza?
Írd fel a füzetbe címnek: Matematika a mindennapokban
Jegyzeteld le a vásárolt termékek árát! Hogyan/milyen pénz címlettel fizettél? Mennyi lett a visszajáród? Ragaszd be emléknek a blokkodat a füzetbe :)
II.)Szoktál e/ szoktatok e étterembe járni? Melyik a kedvenc éttermed? Mivel lehet fizetni? Miből tudsz rendelni? Ki segíthet a választásodban, kiszolgálásban?
A Tankönyved 174.oldalán fogsz találni különböző étlapokat. Olvasd el a napi menü ajánlatokat!
Végezd el az 1.2.3. feladatokat! Számolj ügyesen, összeadások, szorzások jöhetnek elő!
Ügyesek legyetek! Várom az eredményes munkátokat május 31-ig! Sziasztok!
Matematika 3.osztály
Kedves Harmadikosok!
Szerintetek miért fontos, hogy Matematikát tanultok? Hol használjátok ezt az életben?
Ki az, aki szokott rendszeresen például bevásárolni járni? Voltál már egyedül? Kipróbálnád? Hajrá! Induljunk!
1.) Írass anyával egy napi bevásárlólistát, amit a helyi boltban kell megvenned! Figyelem, ne legyen sok minden a listádon, minimum 4-5 alapdolog! (kenyér, tej, tartós élelmiszer, valamilyen zöldség vagy gyümölcs) Törekedj arra, hogy 2000 Ft-ba bele kell, hogy férjen, rendben? :)
2.) Fogj egy pénztárcát a pénzeddel! Közlekedj ügyesen!
3.) A boltban legyél udvarias! Ha valamit nem találsz kérj segítséget!
4.) Vásárolj be! Matekozz, fizess ügyesen! A visszajárót tedd el és a blokkot!
5.) Köszönj el illedelmesen! Otthon még dolgunk lesz :)
Kérem a bevásárló listáról, a vásárolt élelmiszerről a visszaigazoló képet!
Olvasd át a blokkot, mi van rajta?
Számold meg a visszajárót, hogy jól kaptál e vissza?
Jegyzeteld le a vásárolt termékek árát! Hogyan/milyen pénz címlettel fizettél? Mennyi lett a visszajáród? Ragaszd be emléknek a blokkodat a füzetbe :)
Szerintetek miért fontos, hogy Matematikát tanultok? Hol használjátok ezt az életben?
Ki az, aki szokott rendszeresen például bevásárolni járni? Voltál már egyedül? Kipróbálnád? Hajrá! Induljunk!
1.) Írass anyával egy napi bevásárlólistát, amit a helyi boltban kell megvenned! Figyelem, ne legyen sok minden a listádon, minimum 4-5 alapdolog! (kenyér, tej, tartós élelmiszer, valamilyen zöldség vagy gyümölcs) Törekedj arra, hogy 2000 Ft-ba bele kell, hogy férjen, rendben? :)
2.) Fogj egy pénztárcát a pénzeddel! Közlekedj ügyesen!
3.) A boltban legyél udvarias! Ha valamit nem találsz kérj segítséget!
4.) Vásárolj be! Matekozz, fizess ügyesen! A visszajárót tedd el és a blokkot!
5.) Köszönj el illedelmesen! Otthon még dolgunk lesz :)
Kérem a bevásárló listáról, a vásárolt élelmiszerről a visszaigazoló képet!
Olvasd át a blokkot, mi van rajta?
Számold meg a visszajárót, hogy jól kaptál e vissza?
Írd fel a füzetbe címnek: Matematika a mindennapokban
Jegyzeteld le a vásárolt termékek árát! Hogyan/milyen pénz címlettel fizettél? Mennyi lett a visszajáród? Ragaszd be emléknek a blokkodat a füzetbe :)
Gyógytestnevelés-testnevelés
Kedves Gyerekek!
A feladat a következő:
A feladat a következő:
Kérlek benneteket, hogy a hét minden napján jegyezzétek le, hogy mit és körülbelül mennyit mozogtatok!
Pl.: hitázás, rollerezés, fogócskázás, porszívózás,tánc, trambulin, 3-4 kör futás az udvaron, takarítás, just dance 1-2 vagy több videó, ......
Lehet az interneten is keresni hasonló videókat, melyeket küldtem nektek, vagy esetleg a korábbiakat végigtornázni.
Bármilyen mozgás lehet, amit a lakásban, vagy a ház körül el tudsz végezni. 😀
Ha vonalzóval és ceruzával készíted el a táblázatot, az tökéletes lesz. Abba jegyezd le a mozgásokat.
Szépen és olvashatóan vezesd a táblázatodat! Hiszen szép és igényes munkát várok, várunk tőletek. 😃
Egy napra, akár több tevékenységet is lejegyezhetsz! De minden napra kerüljön legalább egy mozgásforma!
Ne felejtsd el pénteken elküldeni nekem, nekünk a táblázatodról készült fényképet a szokásos email címre!
Ági néni és Edina néni
Angol 4. osztály
Hello children!
Folytatjuk az összefoglalást:
Nyisd ki a munkafüzeted a 86. oldalon és oldd meg a feladatokat.
A 4.-ben írd bele a szavakat a családfába.
Az 5.-ben döntsd el, hogy melyik a helyes mondatkezdés.
A 6. feladatban keresd meg, hogy melyik picike elöljárószó, melyik mondatba tartozik.
A 7. feladatban készíts rajzot egy űrlényről a leírásnak megfelelően.
Az összefoglalás két oldalát fényképezd le és küldd el nekem, ha kész vagy.
Folytatjuk az összefoglalást:
Nyisd ki a munkafüzeted a 86. oldalon és oldd meg a feladatokat.
A 4.-ben írd bele a szavakat a családfába.
Az 5.-ben döntsd el, hogy melyik a helyes mondatkezdés.
A 6. feladatban keresd meg, hogy melyik picike elöljárószó, melyik mondatba tartozik.
A 7. feladatban készíts rajzot egy űrlényről a leírásnak megfelelően.
Az összefoglalás két oldalát fényképezd le és küldd el nekem, ha kész vagy.
BYE!
Angol
Kedves gyerekek!
3. osztály:
Már nálunk is terem az eper, a munkafüzetetekben is eszegetik a gyerekek a kedvenc gyümölcseiket, nektek melyik a kedvencetek?
Mai feladatod, hogy készíts rajzot a kedvenc gyümölcsöddel vagy gyümölcseiddel. A kép címe a maga a gyümölcs (gyümölcsök) neve legyen angolul. Rajta lehetsz te is a rajzon, mint ahogy itt a képen látod vagy elhelyezheted őket szépen egy gyümölcsöstálban, rád bízom.
Itt találsz egy listát a gyümölcsökről angolul, ezt át is másolhatod vagy be is ragaszthatod a füzetedbe, ha van kedved. Természetesen ezen kívül is vannak még más gyümölcsök, ha a te kedvenced nincs rajta véletlenül, akkor nyugodtan keresd meg a szótárban és írd azt.
4. osztály:
A mai nap feladata az összefoglalás.
Nyissátok ki a munkafüzeteteket a 85. oldalon és töltsétek ki az 1, 2, 3 feladatokat.
Az elsőben írjátok be a mondat számához tartozó helységet, majd keressétek meg a kicsike Toto-t a képen, és kössétek össze az összetartozó mondatokat.
A második feladatban el kell döntened, hogy melyik a helyes mondatkezdés attól függően, hogy fiúról, lányról vagy állatról van szó.
A harmadik feladatban olvasd el a párbeszédeket és kösd hozzájuk a megfelelő képet.
3. osztály:
Már nálunk is terem az eper, a munkafüzetetekben is eszegetik a gyerekek a kedvenc gyümölcseiket, nektek melyik a kedvencetek?
Mai feladatod, hogy készíts rajzot a kedvenc gyümölcsöddel vagy gyümölcseiddel. A kép címe a maga a gyümölcs (gyümölcsök) neve legyen angolul. Rajta lehetsz te is a rajzon, mint ahogy itt a képen látod vagy elhelyezheted őket szépen egy gyümölcsöstálban, rád bízom.
Itt találsz egy listát a gyümölcsökről angolul, ezt át is másolhatod vagy be is ragaszthatod a füzetedbe, ha van kedved. Természetesen ezen kívül is vannak még más gyümölcsök, ha a te kedvenced nincs rajta véletlenül, akkor nyugodtan keresd meg a szótárban és írd azt.
4. osztály:
A mai nap feladata az összefoglalás.
Nyissátok ki a munkafüzeteteket a 85. oldalon és töltsétek ki az 1, 2, 3 feladatokat.
Az elsőben írjátok be a mondat számához tartozó helységet, majd keressétek meg a kicsike Toto-t a képen, és kössétek össze az összetartozó mondatokat.
A második feladatban el kell döntened, hogy melyik a helyes mondatkezdés attól függően, hogy fiúról, lányról vagy állatról van szó.
A harmadik feladatban olvasd el a párbeszédeket és kösd hozzájuk a megfelelő képet.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)