2020. május 4., hétfő

1. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
    Mf. 38.o.
    A tavasz 
Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

Mikor kezdődik a csillagászati Tavasz? | Startlap Wiki
1. Szövegértést fejlesztő gyakorlatok
    Mf. 34-35. oldal
    A róka a kútban 

Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

與世界上最快樂的小狐狸生活在一起,再不開心都會被治癒- iFuun
1.   Kutatómunka
      A feladatot az olvasás füzetbe kérem elkészíteni!
      Füzetvezetés a megszokott módon.
      Cím: Példaképem a sportban
      Ki a kedvenc sportolód? Keressetek róla 8-10 db .mondatot, majd írjátok le!
      Indokoljátok meg , miért ő a példaképetek? 

 Key:sport - OpenStreetMap WikiSport | PR cikkekAz elkészült munkákat kérem elküldeni.
1. Olvassátok el A golyóstoll c. olvasmányt ( ok. 20.o.).
    Keressétek ki a szövegből a golyóstól működését leíró mondatokat.
    Írjátok le az olvasás füzetbe ( füzetvezetés a megszokott módon).

 2. Búvárkodjatok
    Melyek az űrtoll fő tulajdonságai, írjátok le ezeket!

3. Készítsetek rajzot a saját golyóstollatokról és az űrtollról.

Az elkészült munkákat kérem elküldeni.

Az űrtoll legendája

Matematika 1. osztály

Kedves Elsősök!


A mai alkalommal gyakoroljátok a meglévő ismereteket a Tankönyvben és a Számoljunk könyvben!



Nagyon szuper, hogy máris végeztél, vedd elő a "Számoljunk!" könyvet a 81.oldalon nyisd ki! 



Lapozz egyet! Gyakorold a nyitott mondatok megoldását! Vigyázz, hogy az elvégzett művelet eredményét a művelet fölé írd! Emlékszel hogyan olvassuk ki?




a.)Keresem azt a számot, ami 4+7-nél több, de 19-4-nél kevesebb.

b.) Keresem azt a számot, ami 9+4-nél kevesebb, de 15-6-nál több.

Az utolsó feladat a 82/4. Gondolkozz visszafelé, fordítsd vissza a nyilat és az ellenkező művelettel haladj visszafelé! 🙂 Légy ügyes! Ez egy picit nehezebb! De meg tudod csinálni! Hiszek Benned! 





Köszönöm a munkátokat!
Edina néni

Matematika 2. osztály

Kedves Másodikosok!

A legutóbb elkezdtük a 7-es bennfoglalást is. Kérlek írjátok fel a füzetbe a címet, és írjátok le a Tankönyv segítségével a bennfoglalást a füzetbe! Tanuljátok meg!





Gyakoroljuk a 7-tel való osztást a következő feladattal a Tankönyv155.oldalán. (7.feladat)



Mivel dupla óránk van hétfőn, ezért még egy kis gyakorlás belefér a 156.oldalon. Csináld meg kérlek az első négy feladatot!

Figyelj a szöveges feladatoknál az adatokra!



Mikor jártál utoljára állatkertben? Melyik állat tetszett a legjobban?
Sárkányt láttál e már? Hol találkoztál esetleg vele? Ugye csak a mesében? A híres egyfejűt hogy hívják, tudod-e? Lerajzolod őt a füzetedbe?

Köszönöm a munkádat!
Jó pihenést kívánok!
Edina néni

Ének-zene 4. osztály

Kedves Negyedikesek!

Ismételjétek át a következő dalokat, mert pénteken felmérés várható belőle:



Este későn ragyognak a csillagok, Serkenj fel

Hallgassátok meg a mai népdalunkat, amely a magyar tenger környékéről Veszprém megyéből származik.






Tanuljátok meg ezt a dalt is!


Köszönöm szépen.
Edina néni  

Ének-Zene 2. osztály

Kedves Másodikosok!

Nyissátok ki a Tankönyvet az 54.oldalon!

Hallgassátok meg ovisok előadásában a dalt!





Pénteken egy kis felmérés várható a tanult népdalokból.Ismételjétek át a következőket: Virágéknál ég a világ, Orgona ága, Háp, háp, Még azt mondják nem illik. 



Köszönöm a munkátokat!
Edina néni

Ének-Zene 3. osztály

Kedves Harmadikosok!

A héten egy másik nagyon szép anyák napi dalt tanulunk meg!


Hallgassátok meg  kis ovisoktól a dalt! 

  


Pénteken szeretném felmérni az éneket! Ismételjétek át a következőket: Serkenj fel, Buba éneke, De szeretnék páva lenni című dalokat


Köszönöm szépen!

Edina néni 

Ének-Zene 1. osztály

Kedves Elsősök!

 Ismételjétek át a 49.oldalon található dalokat, majd hallgassátok meg és tanuljátok meg a Fehér liliomszál népdalt!








Péntekre kérem, hogy tanuljátok meg!

Ismételjétek át a következő népdalokat:
Fehér liliomszál, Orgona ága, Hold hold fényes lánc, Éliás Tóbiás.
Pénteken felmérés várható!

Köszönöm a munkátokat!

Edina néni

Matematika 4. osztály

Kedves Negyedikesek!

Mai órán tovább kalandozunk a törtrészek világába!
Emlékeztek a múltkori pizzára? Mit is neveztünk egy egésznek? Félnek vagy egy kettednek? És harmadnak? Negyednek? Ismételd át gyorsan a füzetből!


Készíts elő fehér lapot, ceruzát, ollót,vonalzót, ragasztót, színest is! Ha van otthon cd lemez, az most jól fog jönni.

1. Rajzold körbe a cd-t először! Ez lesz az 1 egész!





2. Ismételd meg a műveletet 3-szor! Majd hajtogatással készítsd el a felét, vagyis az egy kettedét!




3. A negyedét




4. Az utolsó körnél tedd meg ugyanezt, majd a negyedet is felezd meg, hajtsd félbe! Pontosan élezd le! Most megkaptuk az egésznek a nyolcadát.




Nagyon szuper vagy! Nyisd ki őket légy szíves, és rajzold be vonalzó és a hajtásvonal segítségével az éleket!




Ha jól csináltad ez lett a végeredmény! Egy egészet 8 részre osztottál, ebből egy kis részt, úgy hívunk, hogy 1 nyolcad! Színezd ki és írd rá, ahogy én az ábrán!


A többieket se hagyjuk üresen! Színezéssel, és elnevezéssel illessük!




Ha elkészültél, ragaszd be a füzetedbe őket, vagy tedd borítékba és itt bármikor előveheted, ha elakadnál.


Jegyezd meg a következőket!








Köszönöm a mai munkátokat! Szép délutánt kívánok!
Edina néni



Matematika 3. osztály

Kedves Harmadikosok!

Mai órán tovább kalandozunk a törtrészek világába!
Emlékeztek a múltkori pizzára? Mit is neveztünk egy egésznek? Félnek vagy egy kettednek? És harmadnak? Negyednek? Ismételd át gyorsan a füzetből!


Készíts elő fehér lapot, ceruzát, ollót,vonalzót, ragasztót, színest is! Ha van otthon cd lemez, az most jól fog jönni.

1. Rajzold körbe a cd-t először! Ez lesz az 1 egész!





2. Ismételd meg a műveletet 3-szor! Majd hajtogatással készítsd el a felét, vagyis az egy kettedét!




3. A negyedét




4. Az utolsó körnél tedd meg ugyanezt, majd a negyedet is felezd meg, hajtsd félbe! Pontosan élezd le! Most megkaptuk az egésznek a nyolcadát.




Nagyon szuper vagy! Nyisd ki őket légy szíves, és rajzold be vonalzó és a hajtásvonal segítségével az éleket!




Ha jól csináltad ez lett a végeredmény! Egy egészet 8 részre osztottál, ebből egy kis részt, úgy hívunk, hogy 1 nyolcad! Színezd ki és írd rá, ahogy én az ábrán!


A többieket se hagyjuk üresen! Színezéssel, és elnevezéssel illessük!




Ha elkészültél, ragaszd be a füzetedbe őket, vagy tedd borítékba és itt bármikor előveheted, ha elakadnál.


Jegyezd meg a következőket!








Köszönöm a mai munkátokat! Szép délutánt kívánok!
Edina néni